עסקים באו לספר את סיפור האדם שמאחוריו, זו הנחת היסוד שלי לגבי כל עסק באשר הוא.
כשאת פותחת עסק יש בך תשוקה לדבר את החלום שלך ולספר לאחרים למה זה כדאי, לפעמים את עוזרת,
לפעמים את מעלה תובנה, ולפעמים את מספרת סיפור שאחרים ירצו לשמוע, ולחלום אסקפיזם.
כשאני מגיעה לחשוב קצת יותר לעומק, כשאני מכניסה את הסיפור לשיווק שלי
פתאום הכל מקבל מן טבלה ונוסחא וזה סיפור,
וקהילה וכל מיני כאלה מושגים שלוקחים אותך כבעלת העסק לשתף את הסיפור שלך
שבגללו הקמת את העסק לאחרים,
ושם מתחיל המסע היפה שלך מול קהל היעד,
שם בעצם השיווק שלך עובד הסיפור שלך שאת מארחת את האנשים בתוכו, בתוך הסיפור שלך,
וכשיש אורחים אצלי בסטטוס, במייל או בכל דרך שבחרתי אני צריכה להתנהג בהתאם.
אבל היי, אני מארחת אורחים בלתי קרואים?
עוד פעם, אנשים דורכים על מפתן ביתי בלי שהזמנתי אותם?
אני הסיפור כאן ואתם המאזינים.
אני רוצה להציע תובנה שקשורה הרבה לסטוריטלינג, לעולמות המדיה, והתוכן שאת יוצרת לכולם.
את התוכן שאנו יוצרות, בד"כ יש נרטיב של סיפור אישי,
רגעים שאת בוחרת לשתף את הקהל שלך מעל במה כזו או אחרת, זו את במרכז, והם המתארחות,
חשבת על זה פעם? שאת פותחת חלון או דלת אל עצמך ויש בו ארחים שלא תמיד חשבת שיגיעו?
איך מתייחסים לאורחים? גם כאלה פחות נעימים, וכאלה יותר נחמדים?
ככה בדיוק, בחמלה, בעדינות
ספרי את הסיפור שלך במרכז הבמה,
ספרי לכולם, ותזכרי שהם אורחים אצלך, ונא להתנהג בהתאם,
לתת להם את מלוא הכבוד וההערכה, גם לאלו שלא מתנהגים יפה כאורחים,
ההתנגדות לשהם לפעמים תהפוך אותם ללקוחות מעולים
גם אלו שמסכימים איתך בכל מילה יכולים להיות מי שתרצי כלקוחות בכל עסק,
ובטח בעולם הבמה כשכל אחת פוטנציאל לקהל רוכש כרטיסים אלייך,
או יכולה להזמין אותך למופע על סך התובנות שלך או על סמך הקהל שאוהב אותך
איך עושים את זה נכון?
כל זה ועוד תוכלי להבין טוב יותר בקורס הדיגיטלי שלי "איך להגיע לבמה בצורה הנכונה"
שם אני מפרטת הכל ובמחיר שווה במיוחד
980 ₪ כן כן! במקום 1350 ₪ עד 31.7.2024
פרטים על הכל ועל הליווי האישי שלי: kollhabama@gmail.com